poniedziałek, 17 lutego 2014

Słońca każdego dnia nowy początek

Skrycie, gdzieś tam w środku, zdawałam sobie sprawę, że w końcu nastąpi dzień, gdy dotrze do mnie, że chcę prowadzić tego rodzaju blog. 
Nie będzie planów, konkretnej wizji, a że muszę mieć swój kawałek Internetu, zobaczymy, co przyniesie blogowe życie.
_______________________________________________________________
Ja jestem uczciwa w swym szaleństwie i zawsze uprzedzam, że nie istnieje dla mnie coś takiego jak cudza prywatność.
_______________________________________________________________

Spotkałam tysiące ludzi, a z dnia na dzień poznaję ich coraz więcej.
Mam mnóstwo wspomnień, a codziennie życie przynosi nowe. 
Wszystko dzięki pracy, jaką wykonuję. 

Mój znak zodiaku to Rak. Horoskopy krzyczą, że interesuję się podróżowaniem i duchowością. Narzeczony mojej siostry twierdzi, że ducha nie posiadam, więc skupiłam i do tej pory skupiam się na podróżach. I podobno dobrze mi to wychodzi. 

Jaka jestem? Najlepiej zna mnie siostra:
Siostra: Jesteś przekorna i uszczypliwa.
Ja: Dość!
Siostra: Jesteś też uszczypliwa!
Ja: Nie znoszę też sprzeciwu!
Siostra: Nie, ty nie lubisz krytyki. Jesteś też głupia, ale pojętna. Co prawda tylko ja wiem, że jesteś głupia, ale może wszyscy ludzie się w końcu dowiedzą.

Już wiecie. I z taką osobą przyjdzie Wam pędzić żywot na tym blogu.
Ale nie bójcie się, nie tylko ja będę bohaterką bloga. To miejsce będzie żyło dzięki wielu innym osobom, o których opowiem w kolejnych notkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz